Leerjaar: | Mavo 3 – 2020-2021 |
Vak: | Lichamelijke Opvoeding |
|
|
Toets | Periode | Stofomschrijving | Domein | Weegfactor | Weging PO | Wijze | Duur | Herkansbaar |
HD311 | P1 | De leerling kan sprinten en kan de basiskenmerken van training aangeven en toepassen d.m.v. een aangeleverd PTS (Persoonlijk Trainings Schema) wat de leerlingen in moet vullen. | K7, K3, K2, K1 | | | P/S | | NEE |
| P1 | Bewegen en Muziek – Dans in groepsverband. De leerling beheerst diverse bewegingsvormen op muziek in het juiste tempo en ritme | K6, K1, K2, K3 | | | P | | NEE |
| P1 | Sportief deelnemen, presentie en daltonvaardigheden | K2, K3 | | | P | | NEE |
HD321 | P2 | Bewegen en Muziek – Dans in groepsverband | K6, K1, K2, K3 | | | P | | NEE |
| P2 | Bewegen en Muziek: Danspresentatie | | | | P | | NEE |
| P2 | Sportief deelnemen, presentie en daltonvaardigheden | K2, K3 | | | P | | NEE |
HD331 | P3 | Sportoriëntatie in de vrije ruimte op 1 sport + verslag = HD | K9 | | | P/S | | NEE |
| P3 | De leerling kan een honkloopspel spelen, onderhouden en organiseren. | K1, K2, K3, K4 | | | P | | NEE |
| P3 | Sportief deelnemen, presentie en daltonvaardigheden | K2, K3 | | | P | | NEE |
| | | | | | | | |
|
Per periode dient de leerling vanaf de tweede keer afwezigheid bij een blokuur, deze in overleg met de docent in te halen. |
|
|
| Afwijking hulpmiddel: geen |